Якщо у вас виникли проблеми з
підключенням до Wi-Fi або біля значка Wi-Fі зявився знак
оклику, скористайтеся наведеними нижче порадами.
✅️Крок 1.
▶️Перевірте налаштування та перезапустіть
пристрій.Переконайтеся, що мережу Wi-Fі увімкнено. Вимкніть і ще раз увімкніть Wi-Fi, щоб знову підключити пристрій до мережі.
▶️Переконайтеся, що вимкнено режим польоту, а тоді ввімкніть вимкніть його, щоб знову підключити пристрій до мережі.
▶️Натисніть і утримуйте кнопку живлення впродовж кількох
секунд, Потім на екрані натисніть значок
✅️Крок 2. Визначте тип проблеми
▶️Телефон: спробуйте підключитися до мережі Wi-Fi з іншого пристрою, наприклад із ноутбука чи телефона друга. Якщо вдалося підключитися, імовірно, проблема пов'язана з вашим телефоном.
▶️Мережа: перевірте, чи можна підключити телефон до мережі Wi-Fi в іншому місці, наприклад у будинку друга чи громадському закладі. Якщо можна, то проблема пов'язана з мережею.
▶️Інтернет: якщо телефон підключається до мережі Wi-Fi, але Інтернету досі немає, проблема пов'язана з інтернет-з'єднанням.
✅️Крок З. Вирішіть проблему
▶️Телефон
Видаліть і знову додайте мережу
Інтернет і мережа Перезапустіть маршрутизатор або модем Увійдіть в обліковий запис, щоб підключитися до загальнодоступної мережі
▶️Точка доступу Wi-Fi
Переконайтеся, що точку доступу ввімкнено
Не вдається підключитися?
Якщо ви не можете підключитися, зв'яжіться з постачальником послуг Інтернету
#WESTNetwork
Пн-Пт: 08:00-22:00
C6: 08:00- 20:00
Нд: 08:00- 17:00
+380689536577
+380739536577
+380984731577
#WestNetwork
#Будьмо_онлайн