Завантажити

Публічний договір про надання телекомунікаційних послуг

м. Полонне, «30» вересня 2025 року


Товариство з обмеженою відповідальністю «Вест Нетворк» (надалі - Постачальник електронних комунікаційних послуг або Постачальник), що є юридичною особою, яка належним чином зареєстрована відповідно до законодавства України, включена до реєстру постачальників електронних комунікаційних мереж та послуг на підставі Рішення НКЕК від 24.06.2022 року № 213, та є платником податку на прибуток на загальних підставах, в особі директора Головні Віталія Олександровича, який діє на підставі Статуту, керуючись ст. 633 Цивільного кодексу України, пропонує необмеженому колу фізичних осіб (надалі – «Абонент»), які звернуться у встановленому цим Договором порядку до Постачальника електронних комунікаційних послуг, укласти цей Публічний договір (оферту) про надання електронних комунікаційних послуг (надалі – «Договір»), відповідно до Закону України «Про електронні комунікації», Закону України «Про захист прав споживачів», Цивільного кодексу України, Правил надання та отримання електронних комунікаційних послуг, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України №761 від 25.06.2025 року (надалі – «Правила»), інших умов і правил та нормативно-правових актів, що регламентують діяльність у сфері електронних комунікацій, на наступних умовах. 


Терміни, що використовуються у цьому Договорі мають наступне значення:

Публічна оферта – пропозиція Постачальника (викладена на Сайті Постачальника), адресована невизначеному колу фізичних осіб, укласти договір на визначених умовах.

Абонент – споживач електронних комунікаційних послуг, що отримує електронні комунікаційні послуги на умовах цього Договору, яким передбачається підключення до Електронної комунікаційної мережі Кінцевого обладнання, що перебуває у його власності або користуванні. 

Постачальник - суб'єкт господарювання, який має право на здійснення діяльності у сфері електронних комунікацій із правом на технічне обслуговування та експлуатацію електронних комунікаційних мереж.

Кінцеве обладнання — встановлене у Абонента обладнання (маршрутизатор, комп’ютер тощо), необхідне для отримання Послуги та призначене для з’єднання з пунктом закінчення електронної комунікаційної мережі з метою забезпечення доступу до електронних комунікаційних послуг з доступу до Інтернет. Кінцеве обладнання Абонента повинно мати виданий в установленому порядку документ про підтвердження відповідності вимогам нормативних документів у сфері електронних комунікацій та/або використання радіочастотного ресурсу та бути включеним до переліку технічних засобів, що можуть застосовуватися в електронних комунікаційних мережах, або Реєстру радіоелектронних засобів та випромінювальних пристроїв, що можуть застосовуватись на території України.

Мережевий ідентифікатор – індивідуальний набір цифр та/або символів, присвоєний Кінцевому обладнанню Абонента в Електронній комунікаційній мережі/Інтернеті. 

Логін — унікальний алфавітно-цифровий набір символів, що ідентифікує користувача комп'ютерної мережі і разом із паролем використовується операційною системою для надання йому дозволу на з'єднання з комп'ютерною системою та визначення його прав доступу до ресурсів мережі. Логін має бути унікальним в межах даної системи.

IP – адреса Абонента – динамічна IP-адреса Абонента, що використовується для передавання даних Абонентом через Електронну комунікаційну мережу Постачальника. Абонент може замовити у Постачальника додаткову послугу “Статична IP-адреса” (за наявності технічної можливості), яка надається відповідно до його Тарифів.

Cайт Постачальника – офіційна веб-сторінка Постачальника в Інтернет, яка знаходиться за адресою https://west.pl.ua/ та є основним джерелом інформування Абонентів.

Особистий кабінет — апаратно-програмний комплекс, вхід на який здійснюється через Сайт Постачальника, користуючись яким, Абонент може самостійно змінювати Тарифні плани та параметри Послуги, отримувати інформацію щодо обсягів наданих Послуг та самостійно замовляти Послуги. 

Тарифний план або Тариф – сукупність пропозицій, запропонованих Абоненту Постачальником, щодо вартості, умов та обсягу надання певних Послуг.

Електронна комунікаційна мережа - комплекс технічних засобів електронних комунікацій та споруд, призначених для маршрутизації, комутації, передавання та/або приймання знаків, сигналів, письмового тексту, зображень та звуків або повідомлень будь-якого роду по радіо, проводових, оптичних чи інших електромагнітних системах між кінцевим обладнанням.

Підключення (відключення) кінцевого обладнання - з'єднання (від'єднання) Кінцевого обладнання або абонентського вводу до (від) Електронної комунікаційної мережі.

Електронна комунікаційна послуга (послуга) - продукт діяльності Постачальника, спрямований на задоволення потреб споживачів у сфері електронних комунікацій.

Послуга з доступу до Інтернет - забезпечення можливості з’єднання Кінцевого обладнання споживача (абонента) з Інтернетом (забезпечення можливості доступу до інформаційних і комунікаційних ресурсів Інтернет), включаючи послуги передачі даних, послуги електронної пошти та інші послуги з використанням Електронної комунікаційної мережі.

INTERNET або Інтернет – всесвітня інформаційна система загального доступу, а саме – сукупність електронних комунікаційних мереж та засобів для накопичення, обробки, зберігання та передавання даних, яка логічно зв’язана глобальним адресним простором та базується на Інтернет-протоколі, визначеному міжнародними стандартами.

Заява про приєднання – документ у письмовому вигляді, який підписується Абонентом одразу після підключення Постачальником Кінцевого обладнання Абонента до обладнання Постачальника, містить в собі обов’язкові реквізити Абонента, дату та адресу підключення (надання) Послуг та основні технічні характеристики Послуг. 

Розрахунковий період – період, який дорівнює календарному місяцю, протягом якого Сторони здійснюють виконання цього Договору.

Пункт закінчення Електронної комунікаційної мережі - місце стику (з'єднання) Електронної комунікаційної мережі та Кінцевого обладнання.

Місце надання Послуг - конкретно визначена Абонентом адреса, за якою він бажає отримувати електронні комунікаційні послуги та яка особисто визначається Абонентом у Заяві про приєднання до Договору.

МАС-адреса - унікальний ідентифікатор мережевого пристрою Абонента (мережева карта, інший пристрій).

 

1. ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ

1.1 Постачальник зобов’язується надавати Абоненту на платній основі електронні комунікаційні послуги з використанням відповідних стандартів і технологій (надалі – Послуги) відповідно до обраних Абонентом Тарифів або Тарифних планів із числа установлених Постачальником (надалі – Тарифи), а Абонент користується і своєчасно оплачує їх вартість відповідно до цього Договору, Тарифів, Умов надання електронних комунікаційних послуг Постачальника (надалі – Умови), інших умов і правил та нормативно-правових актів, що регламентують діяльність у сфері електронних комунікацій. Надання Послуг починається після сплати Абонентом оплати за Розрахунковий період щодо замовлених Послуг при підключенні до Електронної комунікаційної мережі Постачальника (надалі – мережа) відповідно до діючих на момент підключення Тарифів.

1.2. Послуги за цим Договором надаються цілодобово сім днів на тиждень, якщо інше не визначено домовленістю між Сторонами.

1.3. Вимоги до якості Послуг по даному Договору визначаються як такі, які повинні відповідати звичайним вимогам, які пред’являються до таких Послуг, загальним критеріям якості. 

1.4. Фактичне отримання Абонентом певної Послуги та користування нею означає, що така Послуга була замовлена Абонентом з урахуванням, в т.ч. положень невід’ємних частин Договору.

1.5. Тимчасове припинення чи інше обмеження Постачальником в наданні Послуг допускається в порядку, встановленому чинним законодавством України та Договором.

1.6. Послуги надаються Абоненту за адресою, зазначеною у Заяві про приєднання до цього Договору.

 

2. ПОРЯДОК УКЛАДЕННЯ ДОГОВОРУ

2.1. Цей Договір укладається шляхом приєднання Абонента до цього Договору наступним чином, виконуючи наступну дію:

шляхом надання Постачальнику заповненої та підписаної Заяви про приєднання до цього Договору, яка після її отримання Постачальником стає невід’ємною частиною цього Договору, та підтверджується шляхом оплати Послуг Постачальника. Заява про приєднання до Договору заповнюється у письмовій формі і подається Постачальнику або представнику Постачальника під час підключення Кінцевого обладнання Абонента до Електронної комунікаційної мережі. 

2.2. Абонент, який вчинив зазначені вище дії та приєднався до цього Договору, цим підтверджує, що він ознайомлений та погоджується з умовами цього Договору.

 

3. ОРГАНІЗАЦІЙНІ ТА ТЕХНІЧНІ УМОВИ НАДАННЯ ПОСЛУГ

3.1.Умови надання Послуг:

3.1.1.Замовлення Абонентом Послуг в зоні надання Постачальником таких Послуг і наявність у Постачальника технічної можливості надання Абоненту Послуг.

3.1.2.Укладення Абонентом з Постачальником цього Договору.

3.1.3.Використання Абонентом для отримання Послуг налаштованого Кінцевого обладнання та програмного забезпечення.

3.1.4. Замовлення Абонентом Послуг.

3.1.5. Оплата Абонентом Послуг Постачальника.

3.1.6. Реєстрація Абонента в мережі із використанням Мережевих ідентифікаторів Абонента.

3.2. Постачальник надає Абоненту динамічну IP-адресу, яка є Мережевим ідентифікатором Кінцевого обладнання Абонента в мережі Постачальника.

3.3. У разі технічної необхідності Постачальник має право змінити протягом 1 (одного) робочого дня Мережеві ідентифікатори Кінцевого обладнання Абонента шляхом надання Абоненту нових Мережевих ідентифікаторів, за умови належного повідомлення Абонента про таку зміну.

3.4. Постачальник розпочинає надання Послуг Абоненту після виконання Абонентом умов надання Послуг, підключення Кінцевого обладнання Абонента до обладнання Постачальника, надання Мережевих ідентифікаторів Абоненту.

3.5. Постачальник надає Абоненту Послуги за часовою схемою: цілодобово, протягом строку дії цього Договору.

3.6. Абонент замовляє Послуги у порядку, передбаченому цим Договором.

3.7. Постачальник здійснює облік наданих Послуг та здійснених Абонентом оплат за такі Послуги.

3.8. Технічні характеристики Послуг відповідають замовленим Абонентом параметрам Послуг.

3.9. Умови, порядок та строки припинення надання Послуг (окремих їх видів) та відновлення їх надання, зокрема:

3.9.1. Абонент має право на тимчасове призупинення надання Постачальником Послуг на строк щонайменше 1 (один) місяць, але не більше ніж на 12 (дванадцять) місяців, шляхом звернення на технічну підтримку Постачальника. При цьому абонентська плата за період призупинення послуг не нараховується, окрім випадків, коли послуги призупинено в поточному місяці, за який була знята абонентська плата.

3.9.2. Постачальник має право тимчасово припинити надання Послуг Абоненту у зв'язку з заборгованістю Абонента на суму щонайменше 0,01 грн. за отримані Послуги станом на 1 число Розрахункового періоду. Надання Послуг відновлюється Постачальником після повного усунення Абонентом підстав для тимчасового припинення надання Послуг.

3.9.3. Постачальник має право припинити надання Послуг Абоненту на час запланованого проведення ремонту, технічного обслуговування та модернізації телекомунікаційних мереж, попередньо сповістивши про це Абонента шляхом розміщення на Сайті Постачальника /Додатку Постачальника відповідної інформації. Сумарний час профілактичного обслуговування не повинен перевищувати 24 (двадцять чотири) години упродовж місяця. Перерва в наданні Послуг понад встановлений строк компенсується Постачальником шляхом продовження надання Послуг у наступному Розрахунковому періоді на такий строк. 

3.9.4. Постачальник має право припинити надання Послуг Абоненту у випадку порушення Абонентом вимог законодавства щодо експлуатації Кінцевого обладнання, в т.ч. й для надання Послуг третім особам, а також виявлення фактів несанкціонованого втручання Абонента в роботу та/або використання електронних комунікаційних мереж або технічних засобів Постачальника.

3.10. Порядок і строки інформування Постачальником Абонента:

3.10.1 Постачальник інформує Абонента про зміну Переліку Послуг та Тарифів на Послуги шляхом розміщення відповідної інформації на Сайті Постачальника / Додатку Постачальника не пізніше ніж за 20 (двадцять) календарних днів до введення таких змін у дію.

3.10.2. Постачальник інформує Абонента про аварії на електронних комунікаційних мережах та орієнтовні строки відновлення надання Послуг шляхом розміщення відповідної інформації в Додатку Постачальника/ спільнотах у месенджерах протягом 1 (одного) дня з моменту, коли Постачальнику стало відомо про виникнення аварії на електронних комунікаційних мережах або по телефону у разі звернення Абонента.

3.10.3 Постачальник інформує Абонента про скорочення переліку або припинення надання Послуг відповідно до законодавства, припинення діяльності з надання Послуг відповідно до законодавства, вимоги щодо підключення та використання Кінцевого обладнання, умови отримання або припинення надання Послуг у випадку надзвичайних ситуацій, надзвичайного та воєнного стану тощо, зону надання Постачальником Послуг, іншу інформацію шляхом розміщення відповідної інформації на Сайті Постачальника у строки, передбачені законодавством.

3.11. Постачальник розглядає заяви та скарги Абонента протягом місяця з моменту звернення Абонента. Відомості про контактні телефони, поштові та електронні адреси, за якими Абонент може звернутися з питань надання Послуг до Постачальника, а також до Національної комісії що здійснює державне регулювання у сферах електронних комунікацій, радіочастотного спектра та надання послуг поштового зв’язку, зазначені у цьому Договорі та на Сайті Постачальника.

3.12. В приміщенні Абонента монтажно-кабельні роботи по Підключенню кінцевого обладнання проводяться працівниками Постачальника у попередньо визначений день. 

3.13. Відповідно до умов Договору Постачальник забезпечує Абоненту швидкість передачі даних, відповідно до показників, встановлених центральним органом виконавчої влади у сферах електронних комунікацій та радіочастотного спектра для універсальної електронної комунікаційної послуги.


4. ПРАВА ТА ОБОВ’ЯЗКИ СТОРІН

4.1. Постачальник має право на:

4.1.1. Тимчасове припинення у встановленому порядку надання Послуг Абоненту у зв'язку з заборгованістю Абонента на суму понад 0,01 грн. за отримані Послуги.

4.1.2. Скорочення переліку або припинення надання Послуг Абоненту у разі порушення ним цього Договору або законодавства у сфері електронних комунікацій.

4.1.3. Припинення діяльності з надання Послуг відповідно до законодавства.

4.1.4. Проведення профілактичних, ремонтних чи інших робіт електронних комунікаційних мереж та іншого обладнання, що використовується для надання Послуг, з повним або частковим обмеженням надання Послуг попередньо сповістивши про це Абонента шляхом розміщення в Додатку Постачальника/ спільнотах в месенджерах відповідної інформації. Сумарний час профілактичного обслуговування не повинен перевищувати 24 (двадцять чотири) години упродовж місяця.

4.1.5.Змінювати та встановлювати Тарифи на оплату Абонентом Послуг, розмістивши повідомлення про це на Сайті Постачальника, не пізніше ніж за 20 (двадцять) календарних днів до їх запровадження. У випадку непогодження Абонента з новими Тарифами він має право достроково припинити дію Договору, письмово попередивши про це Постачальника не пізніше ніж за п’ять днів до введення нових Тарифів. У випадку неотримання Постачальником у вказані строки повідомлення про відмову від Договору від Абонента Тарифи вважаються прийнятими Абонентом. Припинення дії Договору за бажанням Абонента відбувається в обумовлені даним пунктом строки виключно за наявності посилання в повідомленні про підстави припинення Договору, а саме непогодження зі зміною Тарифів, в інших випадках діють умови та строки припинення Договору обумовлені розділом 7 цього Договору. Зміна Тарифів відбувається з 1-го числа місяця, наступного за місяцем розміщення повідомлення на Сайті Постачальника.

4.1.6. Тимчасово припиняти надання Послуг частково (сервіси передачі даних тощо) або повністю у випадках:

(а) несплати або несвоєчасної оплати Абонентом Послуг відповідно до обраних ним Тарифів чи наявності заборгованості Абонента за отримані Послуги;

(б) використання Абонентом на комерційній основі або у інший спосіб, ніж це передбачено Договором, Тарифами та/або Умовами, свого Кінцевого обладнання в т.ч. й для надання Послуг третім особам тощо;

(в) несанкціонованого втручання Абонента в роботу та/або використання мережі або технічних засобів Постачальника; 

(г) отримання письмової заяви чи усного звернення Абонента;

(д) проведення Постачальником ремонтних чи профілактичних робіт;

(е) порушення Абонентом вимог законодавства щодо експлуатації Кінцевого обладнання;

(є) виникнення стихійного лиха, надзвичайної ситуації, введення надзвичайного чи воєнного стану відповідно до законодавства.

Надання Послуг може бути відновлено після повного усунення Абонентом підстав для тимчасового припинення.

4.1.7 У випадку нецензурного телефонного або особистого спілкування Абонента з представниками Постачальника, останні мають право здійснювати спілкування з таким Абонентом виключно через месенджери.

4.1.8. Реалізацію інших прав відповідно до законодавства.

4.2. Постачальник зобов’язаний:

4.2.1. Попереджати Абонента про скорочення переліку або припинення надання Послуг, відключення їх Кінцевого обладнання у випадках і порядку, передбачених цим Договором та законодавством.

4.2.2. Надавати Послуги за встановленими показниками якості відповідно до нормативних документів у сфері електронних комунікацій, умов цього Договору, умов надання Послуг з додержанням вимог Правил та інших актів законодавства.

4.2.3.Забезпечувати правильність застосування Тарифів на Послуги та своєчасне інформування Абонента про їх зміну.

4.2.4.Надавати Послуги у строки, передбачені цим Договором та законодавством.

4.2.5.Направляти своїх працівників за викликом Абонента для усунення пошкоджень абонентського обладнання, абонентської лінії, виконання інших робіт.

4.2.6. Вживати відповідно до законодавства заходів із забезпечення таємниці інформації, що передається електронними комунікаційними мережами, конфіденційності інформації про Абонента та Послуги, які він отримав чи замовляв.

4.2.7. Постачальник зобов'язаний усувати пошкодження власної Електронної комунікаційної мережі протягом доби (24 годин) з моменту подання Абонентом  заявки  щодо  пошкодження Електронної комунікаційної мережі.

4.2.8. Нести інші обов'язки відповідно до законодавства.

4.3. Абонент має право на:

4.3.1. Дострокове розірвання цього Договору за умови попередження Постачальника не менш ніж за 7 (сім) календарних днів до такого розірвання.

4.3.2. Несплату абонентної плати за весь час пошкодження (аварії) електронних комунікаційних мереж, що призвело до припинення надання Послуг, у разі порушення Постачальником контрольних термінів усунення пошкоджень (аварії), що виникли не з вини Абонента.

4.3.3. Своєчасне отримання замовлених Послуг встановленої якості.

4.3.4. Отримання від Постачальника відомостей про отримані Послуги у порядку, встановленому законодавством.

4.3.5. Зміну Тарифного плану надання Послуг шляхом звернення та технічну підтримку Постачальника.

4.3.6. Повернення Постачальником невикористаної частини коштів у разі розірвання Договору.

4.3.7. Відшкодування збитків, заподіяних унаслідок невиконання чи неналежного виконання Постачальником обов'язків, передбачених цим Договором або законодавством.

4.3.8. Відмову від Послуг у порядку, встановленому цим Договором.

4.3.9. Переоформлення Договору на ім'я одного з членів своєї сім'ї відповідно до порядку, встановленого законодавством.

4.3.10. Оскарження неправомірних дій Постачальника згідно із законодавством.

4.3.11. Реалізацію інших прав відповідно до законодавства.

4.4. Абонент зобов’язаний:

4.4.1. Сплачувати замовлені Послуги у розмірах, порядку та в строки, встановлені цим Договором та відповідно до законодавства.

4.4.2. Не допускати використання кінцевого обладнання для вчинення протиправних дій або дій, що суперечать інтересам національної безпеки, оборони та охорони правопорядку.

4.4.3. Не допускати використання на комерційній основі Кінцевого обладнання та абонентських ліній для надання електронних комунікаційних послуг третім особам.

4.4.4. Утримувати у справному стані Кінцеве обладнання та абонентські лінії в межах приватного житлового будинку, квартири, приміщення, присадибної ділянки.

4.4.5. Повідомляти на запит Постачальника про тип Кінцевого обладнання, що використовується для отримання Послуг.

4.4.6. Повідомляти про будь-які збої або погіршення якості в роботі, за телефоном, зазначених в розділі 9 цього Договору.

4.4.7. Надавати відповідно до Закону України "Про захист персональних даних" згоду на обробку персональних даних, необхідну для укладення Договору та надання Послуг.

4.4.8. Забезпечити уповноваженим представникам Постачальника вільний доступ до Електронної комунікаційної мережі та абонентському відгалуженню з метою їх обстеження, ремонту та технічного обслуговування після надання представниками Постачальника відповідного посвідчення.

4.4.9. Не здійснювати модернізацію та/або програмування Кінцевого обладнання, яке може вплинути на тарифікацію Послуг в мережі Постачальника або на функціонування мережевого обладнання Постачальника.

4.4.10. Самостійно вживати всіх необхідних заходів щодо безпечності інформації, яка передається через Інтернет.

4.4.11. Не здійснювати дій, які прямо не заборонені умовами цього Договору, але можуть бути кваліфіковані як втручання в мережу Постачальника.

4.4.12. Своєчасно оновлювати антивірусні програми з метою захисту власного комп’ютера.

4.4.13. Не використовувати мережеві ідентифікатори третіх осіб, не фальсифікувати мережеві ідентифікатори, не використовувати неіснуючі мережеві ідентифікатори, не замовляти та не пропонувати розсилання спаму, не розсилати спам, не здійснювати та не сприяти здійсненню будь-яких дій, які заважають роботі інших абонентів та Послуг або нормальному функціонування обладнання Постачальника. 

4.4.14. Нести інші обов'язки відповідно до законодавства.

 

5. ЦІНИ (ТАРИФИ) НА ПОСЛУГИ ТА ПОРЯДОК РОЗРАХУНКІВ

5.1. Надання Послуг здійснюється на умовах 100% оплати за Розрахунковий період, яка здійснюється в день підключення до електронної комунікаційної. При підключенні Замовник здійснює одноразову оплату вартості підключення, якщо це передбачено умовами Постачальника, розмір якої визначений Постачальником.

5.2. Вартість зміни Тарифу оплачується в розмірі встановленому Постачальником згідно Тарифів, які розміщені на Сайті Постачальника. 

5.3. Оплата за користування послугами Постачальника здійснюється на умовах щомісячної передоплати до 1 числа кожного розрахункового періоду, якщо інше не передбачено цим Договором.

5.4. Оплата здійснюється перерахуванням коштів на поточний рахунок Постачальника на підставі реквізитів цього Договору. Всі платежі в рамках цього Договору здійснюються Абонентом з обов’язковим посиланням на номер Заяви про приєднання і зазначенням прізвища, ім’я, по-батькові Абонента.

5.5. Зменшення Абонентом оплати не здійснюється для випадків, що передбачені п. 4.1.4, а також для випадків короткочасних перерв тривалістю менше доби. Тимчасове припинення надання Послуг не звільняє Абонента від обов’язку їх оплати відповідно до Договору та діючих на момент оплати Тарифів та Умов. 

5.6. У випадку прострочення Абонентом здійснення оплат згідно цього Договору Постачальник має право призупинити надання послуг Абоненту до повної сплати.

5.7. Після погашення Абонентом заборгованості з оплати Послуг, надання яких тимчасово припинено, Постачальник відразу після погашення заборгованості відновлює надання Послуг.

5.8. Невикористання Послуг Абонентом не може бути підставою для їх несплати.

5.9.Облік обсягу спожитих послуг (трафіка) здійснюється за допомогою засобів Постачальника. 

5.10.Протягом строку позовної давності після припинення дії Договору, або відмови від передплаченої Послуги за Договором, Постачальник, за вимогою Абонента, повинен повернути невикористані кошти попередньо сплачені Абонентом. У випадку наявності заборгованості Абонента перед Постачальником поверненню підлягає залишок вказаних коштів після погашення заборгованості та інших грошових зобов’язань, що можуть бути передбачені домовленостями Сторін. Постачальник повинен повернути вказані кошти у строк, що не перевищує 30 календарних днів з моменту отримання письмового звернення Абонента.

5.11. За час, протягом якого Послуги не надавались з вини Абонента, плата за надання Послуг нараховується в повному обсязі.


6. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН

6.1. За невиконання (неналежне виконання) зобов’язань, встановлених цим Договором, Сторони несуть відповідальність відповідно до законодавства України. 

6.2. Відповідальність за правильне підключення Кінцевого обладнання та налагоджування необхідного програмного забезпечення зі сторони Абонента при самостійному підключенні несе Абонент.

6.3. Постачальник відповідає за збитки, яких зазнає Абонент у результаті неналежного виконання Постачальником обов’язків за Договором, якщо документально доведені прямі винні дії або бездіяльність самого Постачальника. Відшкодування завданих Абоненту фактичних збитків, моральної шкоди, втраченої ним вигоди через неналежне виконання Постачальником умов Договору вирішується в судовому порядку.

6.4. Постачальник не несе відповідальність перед Абонентом за ненадання або неналежне надання Послуг у разі: 

- використання Абонентом Кінцевого обладнання, яке є несумісним з мережею Постачальника, або порушення вимог інструкцій виробника з використання Кінцевого обладнання;

- несанкціонованого втручання у роботу мереж, пошкодження абонентської проводки, лінії або Кінцевого обладнання, викрадення електронного комунікаційного обладнання чи пошкодження третіми особами лінійних та станційних споруд;

- настання форс-мажорних обставин (обставин непереборної сили), передбачених п.2 ст.14-1 ЗУ «Про торгово-промислові палати в Україні»;

- вини Абонента встановленої Договором та законодавством.  

6.5. У разі виявлення пошкодження мережі, що сталося з вини Абонента та завдання збитків з його вини, витрати Абонента, пов’язані з усуненням пошкодження, відшкодовуються Абонентом. 

6.6. Жодна із Сторін не несе відповідальності за невиконання або неналежне виконання умов даного Договору, якщо це спричинено дією обставин непереборної сили, про які Сторони не могли знати заздалегідь або не могли їх передбачити. До таких обставин відносяться: пожежа, повінь, землетрус, цунамі, смерч, ураган, тайфун, зсуви, селеві потоки, снігові лавини, виверження вулканів та інші природні катаклізми, війни, революції, державні перевороти, страйки, диверсійні та терористичні акти, пограбування, аварії в системі енергозабезпечення та зв'язку, зміни законодавства, дії державних органів та їх посадових осіб, якщо ці обставини безпосередньо впливають на виконання даного Договору, а їх виникнення юридично засвідчені. Протягом цього часу сторони не мають взаємних претензій і кожна зі сторін приймає на себе свій ризик наслідків форс-мажорних обставин.

6.7. Сторони розв’язують всі можливі спірні питання між ними шляхом переговорів та за взаємним погодженням.

 

7.СТРОК ДІЇ ДОГОВОРУ. 

7.1. Цей Договір є договором приєднання та публічно доводиться до відома всіх Абонентів шляхом його розміщення на Сайті Постачальника.

7.2. Цей Договір набуває чинності з 02.10.2025 року для усіх Абонентів, які перебувають на цю дату в договірних стосунках із Провайдером. 

7.3 Після набрання чинності цього Договору усі інші договори, що були укладені між Абонентом та Провайдером щодо надання послуг доступу до мережі Інтернет, втрачають чинність. 

7.4. Для Споживачів, які замовлять отримання телекомунікаційних послуг Постачальника після 02.10.2025 року, Договір набуває чинності з дати підписання Заяви про приєднання до даного Договору. 

7.5. Договір є безстроковим та діє до його припинення будь-якою зі Сторін у порядку, встановленому цим Договором або чинним законодавством.

7.6. Постачальник може в односторонньому порядку вносити зміни в цей Договір, які оприлюднюються на сайті Постачальника за 5 (п’ять) календарних днів до введення в дію таких змін.

7.7. Якщо Абонент не згоден з внесеними Постачальником змінами в цей Договір, Абонент повинен припинити отримання Послуг попередивши про це Постачальника. Якщо Абонент по закінченню 10 (десяти) денного строку з моменту оприлюднення на сайті Постачальника інформації про внесення змін до цього Договору продовжує користуватись Послугами, це означає, що Абонент згоден із внесеними змінами в цей Договір.

7.8. Абонент може в односторонньому порядку розірвати цей Договір за умови відсутності заборгованості перед Постачальником, письмово повідомивши Постачальника не менш ніж за 7 (сім) календарних днів до дати розірвання цього Договору.

7.9. Постачальник може в односторонньому порядку розірвати цей договір у разі не сплати послуг Абонентом протягом 6 (шести) місяців. 

7.10. У випадку розірвання цього Договору Абоненту повертається у порядку, передбаченому цим Договором та Правилами, залишок невикористаних коштів, крім випадків зазначених у цьому Договорі.

7.11. У разі порушення Абонентом умов цього Договору та/або законодавства України, Постачальник може без попередження в односторонньому порядку розірвати цей Договір. 

7.12. Цей Договір достроково припиняє дію у разі виключення Постачальника з реєстру постачальників електронних комунікаційних мереж та/або послуг у порядку, передбаченому законодавством. У випадку припинення здійснення діяльності у сфері електронних комунікацій Постачальник не менш ніж за три місяці до припинення дії Договору повідомляє Абонента шляхом розміщення відповідної інформації на сайті Постачальника.

 

8.ОСОБЛИВІ УМОВИ

8.1. Укладенням цього Договору Абонент засвідчує, що він ознайомлений з умовами цього Договору та нормами законодавства у сфері електронних комунікацій, зокрема: Закон України «Про електронні комунікації», Постанова Кабінету Міністрів України «Про затвердження Правил надання та отримання електронних комунікаційних послуг».

8.2. Визнання недійсним окремих положень цього Договору не тягне за собою недійсність всього Договору. У такому випадку Договір продовжує діяти без урахування недійсних положень, а Сторони вносять необхідні зміни до умов цього Договору.

8.3. Укладенням цього Договору Абонент відповідно до Закону України «Про захист персональних даних» надає згоду Постачальнику на обробку його персональних даних з метою забезпечення реалізації цивільних, господарських, податкових та інших відносин у сфері здійснення господарської діяльності з надання електронних комунікаційних та інших послуг, які регулюються Цивільним кодексом України, Податковим кодексом України, Законом України «Про електронні комунікації», Законом України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» та іншим законодавством України, Статутом Постачальника.

8.5.У всьому іншому, не врегульованому в цьому Договорі, Сторони керуються чинним законодавством України.


9. РЕКВІЗИТИ ПОСТАЧАЛЬНИКА

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ВЕСТ НЕТВОРК»

Місцезнаходження та поштова адреса:

Поштова адреса: 30501,Україна, Хмельницька обл., Шепетівський р-н, м. Полонне, вул. Академіка Герасимчука, б.2

Юридична адреса: 30501, Україна, Хмельницька обл., Шепетівський р-н, м. Полонне, вул. Лугова, б.19

Адреса Сайту Постачальника: https://west.pl.ua/

Контактний телефон: 068-953-65-77

Моб. телефон: 098-473-15-77

e-mail: sales.westnetwork@gmail.com

Код ЄДРПОУ: 39852696

Включено до реєстру постачальників електронних комунікаційних мереж та/або послуг за № 213 від 24.06.2022 року

Банківські реквізити:

Розрахунковий рахунок: UA683052990000026008026000528 в АТ КБ «ПРИВАТБАНК»

 

 

Контакти

Завжди раді новим та наявним абонентам. Приходьте до нас у офіс або телефонуйте

Служба підтримки

Електронна пошта

Адреси офісів

м. Полонне, вул. Академіка Герасимчука, 2

Пн-Пт з 8:00 до 22:00 Сб з 8:00- 20:00 НД з 8:00-17:00

м. Шепетівка, пр. Миру, 28А

Пн-Сб з 8:00 до 18:00 Нд з 8:00 до 16:00

Приєднуйтесь в соцмережах

Запит прийнятий. Наш менеджер зв'яжеться з Вами найближчим часом.