Цей тарифний план ідеально підходить для тих, хто використовує Інтернет для основних потреб, таких як перегляд веб-сторінок, електронна пошта та соціальні мережі.
Завантажуйте файли, переглядайте відео та слухайте музику без затримок та запинок.
Оптоволокно PON
Тарифи розроблені з урахуванням потреб наших користувачів, а також конкурентних цін на ринку.
Вартість тарифів може змінюватися, залежно від населеного пункту, будь-ласка, уточнюйте в служби підтримки
Вартість тарифів може змінюватися, залежно від населеного пункту, будь-ласка, уточнюйте в служби підтримки
Перш ніж набрати номер підтримки, коли не працює інтернет:
Перевірте чи не забули здійснити оплату вчасно (це основні дзвінки в підтримку).
Також, перед дзвінком можна, про всяк випадок перезавантажити роутер, допомагає в більшості випадків.
Якщо не працює відразу після включення світла? Інтернет обладнання потребує часу на завантаження. Почекайте 5–10 хвилин, якщо не працює, тоді телефонуйте. Звертайтесь до техпідтримки щоразу, коли інтернет не працює, а попередні дії не допомогли.
Можливо десь на мережі сталась аварія і чим швидше ми про це дізнаємось, тим швидше вдасться все полагодити.
Звертайтесь до техпідтримки щоразу, коли бачите, що наш кабель висить досить низько, або ж коробка не прикріплена та звисає.
Для того, щоб залишатись на зв'язку та з метою уникнення непорозумінь, рекомендуємо поповнити Ваш рахунок до першого числа місяця, для продовження користування послугами компанії WEST Network.
Сплатити за послуги безконтактно можна онлайн за допомогою:
◾️ Приват24 та через інші банки та термінали
◾️ Особистого кабінету
◾ Через Portmone
✔️Або завітавши у наш абонентський офіс в
м. Полонне Академіка Герасимчука, 2 та
м. Шепетівка проспект Миру,28
✔️Для того, щоб не забувати про абонентську плату, можна підключити послугу нагадування в особистому кабінеті.
▪️Якщо у вас виникли проблеми зі з'єднанням чи іншого типу, ви можете звернутись до нашої технічної підтримки:
+380689536577
+380739536577
+380984731577
#WestNetwork
#Будьмо_онлайн
Що ж робити, якщо не виходить сплатити за послуги вчасно? А інтернет дуже потрібен.
Вихід є...
Якщо з різних причин ви не можете сплатити за послугу до 1 числа, не хвилюйтесь.
У WestNetwork діє послуга "Кредит" до 10.
Ще можна активувати послугу в особистому кабінеті.
Вам залишиться лише сплатити абонплату до 10 числа місяця.
Активувати послугу можна безкоштовно до 10 числа поточного місяця, вказавши Вашу адресу та ПІБ в спільноті у Viber та в месенджерах наших соціальних мереж.
Рекомендуємо заздалегіть повідомляти про послугу "Кредит до 10" в останні дні місяця. Адже кожного 1 го числа, спостерігаються проблеми з додзвоном, в зв'язку з тим, що лінії перевантажені.
Дякуємо за розуміння.
✔️Для того, щоб не забувати про абонентську плату, можна підключити послугу нагадування в особистому кабінеті.
▪️Якщо у вас виникли питання:
+380689536577
+380739536577
+380984731577
#WestNetwork
#Будьмо_онлайн
Підключення відбувається від 1 до 3 тижнів. Вам заздалегіть телефонують майстри перед підключенням і домовляються про години зручні саме для вас.
Ласкаво просимо до нашої компанії, яка пропонує підключення до Інтернету за допомогою передових технологій GPON (Gigabit Passive Optical Network) та EPON (Ethernet Passive Optical Network) оптоволокно. Ознайомтесь з перевагами цих технологій, що зроблять ваше Інтернет-підключення ще кращим.
Не зволікайте! Приєднуйтеся до нашої мережі, щоб насолоджуватися швидкістю, стабільністю та безпекою з'єднання, які надають технології GPON та EPON оптоволокна. Наші професіонали готові надати вам якісні консультації та допомогти з вибором оптимального плану підключення до Інтернету. Зв'яжіться з нами сьогодні та насолоджуйтесь сучасним та надійним Інтернетом від нашої компанії!
Завжди раді новим та наявним абонентам. Приходьте до нас у офіс або телефонуйте
м. Полонне, вул. Академіка Герасимчука, 2
Пн-Пт з 8:00 до 22:00 Сб з 8:00- 20:00 НД з 8:00-17:00
м. Шепетівка, пр. Миру, 28А
Пн-Сб з 8:00 до 18:00 Нд з 8:00 до 16:00